L'alumnat del Taller de Creació Escènica de 1r de Batxillerat ha acomiadat el curs amb el musical Nit de Sant Joan, de Dagoll Dagom, al teatre de l'institut. Enhorabona a tots els que hi heu participat i ens heu fet gaudir amb aquest espectacle.
Bona revetlla i estigueu ben atents perquè com diu la cançó:
«Si mireu les flames del foc de Sant Joan,
li veureu les banyes, el barret i els guants»



Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada