dimarts, 23 de juny del 2026

Nit de Sant Joan

L'alumnat del Taller de Creació Escènica de 1r de Batxillerat ha acomiadat el curs amb el musical Nit de Sant Joan, de Dagoll Dagom, al teatre de l'institut. Enhorabona a tots els que hi heu participat i ens heu fet gaudir amb aquest espectacle.

Bona revetlla i estigueu ben atents perquè com diu la cançó:

«Si mireu les flames del foc de Sant Joan,

li veureu les banyes, el barret i els guants»






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada