L’alumnat de 4t d’ESO A i l'alumnat de 4t ESO D va realitzar una ruta literària per la Part Alta de Tarragona el passat mes d'abril. En aquesta ruta, vam passejar per diferents indrets emblemàtics de la ciutat i vam llegir textos d'algunes de les escriptores del camp de Tarragona.
La ruta ens va permetre conèixer millor el nostre entorn i les nostres escriptores. També va ser una excusa per aprendre a escoltar les explicacions dels companys i per reivindicar les veus de dona de la nostra terra.



Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada