Criteris de qualificació de Creació Literària

Els criteris d’avaluació se centraran en les evidències que generin al llarg del trimestre: producció de textos literaris de creació pròpia de gèneres diversos o seguint els models proposats; participació a classe a partir del treball propi, d’altres companys, d'anàlisi de textos literaris proposats, de notícies literàries; participació en concursos literaris del centre o fora del centre; creació d'una ruta literària i participació en una ruta literària; creació d'un text literari com a repte per exposar i compartir amb la resta de la classe; analitzar un text literari tenint en compte el treball fet a classe; elaborar un projecte teatral des de la dramatúrgia a la posada en escena; elaborar un blog literari; crear textos tenint en compte diversos formats; participar dels actes literaris de la ciutat; etc.

Els percentatges que es tindran en compte a l'hora de fer la mitjana aritmètica seran els següents: tasques de creació (poesia, narrativa i teatre) i d’anàlisi de lectures o fragments de lectures 70% (competència 4, 5, 7 i 8); projecte-repte de curs 20% (competència 4, 5 i 6) i correcció i participació 10% (competència 3 i 9).

Si un alumne participa de manera activa en activitats literàries de creació fora de les assignades a classe, se li valorarà positivament en la nota fins a un màxim d’un punt per trimestre.

Si un alumne no entrega les tasques assignades o fa una mala praxi en les activitats, se li suspendrà la matèria. Per recuperar la matèria se li proposarà unrepte literari de creació que haurà de fer abans d'acabar el curs. La notamàxima que podrà obtenir serà un 5.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada