Criteris de qualificació de Digitalització Audiovisual - Optativa de 4t d'ESO

Digitalització Audiovisual - Optativa de 4t d'ESO

Totes les activitats executades són avaluables i es busca l’autonomia en l’aprenentatge de l’alumnat. El treball per grups facilita aquesta autonomia. Cada grup haurà de dur a terme les tasques encomanades pel professorat i al llarg del curs farà tots els tipus d’activitats que es fan dins de la matèria. L’alumnat ha de demostrar que cada vegada té més competència digital en l’ús del programari de la matèria.

A la majoria de les activitats es recull el criteri de “lliurar correctament” respecte dels documents o enllaços a generar. S’entén amb aquest terme, enviar al professor o professora els documents assenyalats a les diferents activitats seguint les pautes indicades (nom del  fitxer correcte, desat on es demana, compartit correctament, lliurat dins del termini...)

Pel que fa als qüestionaris, no s’ha indicat cap criteri d’avaluació, ja que el seu disseny porta incorporat el pes de les preguntes i es realitza el càlcul de la nota final de forma automàtica.

Els fòrums i debats es consideren, també, com a activitats avaluables. En els criteris d’avaluació s’ha indicat l’obligatorietat de realitzar dues entrades com a mínim per tal de ser puntuats. Tot i això, queda a criteri del professor o professora corresponent valorar la qualitat de les intervencions realitzades perquè es considerin vàlides.

Cal tenir en compte que totes les activitats grupals s’han plantejat d'acord amb grups de 2 o 3 components. Aquest fet s’haurà de tenir en compte en alguns enunciats d’activitats i els seus criteris d’avaluació corresponents.

No s’han plantejat criteris d’avaluació respecte d’aquests qüestionaris ni pes relatiu, quedant a criteri del professorat aquest extrem.

Els tres trimestres tenen el mateix valor i es fa mitjana dels tres. Per millorar la nota l’alumne pot fer una activitat de creació d’una revista d’un tema del seu interès personal.

Quadre trimestral de les activitats i competències: 

Evidències

Competències

Percentatge trimestral

Disseny gràfic

CD 3

20 %

Seleccionar i tractar informació

CL (àmbit lingüístic) 6

10 %

Gravació i edició fotogràfica

CD 3

30 %

Gravació i edició de vídeo

CD 3

Creació de textos multimodals

CD 2 i 3 CEE (àmbit lingüístic)  2 i 3 

10 %

Interpretació de textos multimodals

CD 2 i 4 

10 %

Participació i actitud

CPiS 3 i 4

10 %

Treball cooperatiu

CD 3

10 %


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada