dilluns, 22 de setembre del 2025

Diàleg del Retaule de Santa Tecla

Aquest divendres, dia 19 de setembre, el departament de Llengua i Literatura catalanes ha organitzat un diàleg al voltant del Retaule de Santa Tecla per a l'alumnat de 2n de BAT.

Ha conduït l'acte el periodista Enric Garcia Jardí, i hi han participat Rosa Llorach (presidenta de l'Esbart Santa Tecla), Lluís Calduch (director artístic) i Judit Guasch  (dansaire que fa el paper de Santa Tecla).

El Retaule s'ha vist dissabte 20 de setembre a les 22:30 a la Catedral de Tarragona. Quatre alumnes del centre han tingut la sort de veure'n tota l'organització, els prolegòmens, l'assaig general i la representació, guiats per membres de l'Esbart Santa Tecla.

El departament també ha organitzat una exposició commemorativa del Retaule a l'entrada de la biblioteca que es pot visitar fins al dia 26 de setembre.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada